Yüksek kazanç saglayan reklam şirketi - Yemek Tarifleri kolay yemek yap

Son Eklenenler

Home Top Ad

Post Top Ad

1 Ekim 2018 Pazartesi

Yüksek kazanç saglayan reklam şirketi

Merhaba website sahipleri. Sizinde bildiginiz üzerine üzere en yüksek kazanç saglayan firmaların basında gelen tek firma Adsense dir.

Alternatif olarak engüvenilir firma adnow dır. Adnow görsel reklam yayınlıyor sık ve tık bası kazanç
 Saglamaktadır. Sitenizi blogunuzu kolaylıkla ekleyebiliyorsunuz.

Adnow tık basına 0.01 usd vermektedir. 100 tıklama 1 dolardır.

Adnow firmasına buradan ulasabilirsiniz.
Bir cok blog sitelerimde reklamları kişisel olarak yayınlamaktayım.

Ödeme almadım lakin bu konuda
Proplem yasamayacagınızı düşünüyorum.
Ödeme alt limiti wepmoney ePayments 20 dolardır.
Banka
Ödemesi malesef 200 dolardır. Hit sorunu olmayan siteler için idealdir.
Ödeme alan arkadaslar olmustur.

Bir baska firmadan daha söz etmek istiyorum. Bu sirkette uzun zamandır hesabım bulunmaktadır. Yanlız popup reklamları arkaplan gösterim kazancı saglıyor. O zamanlar ödeme limiti 1000 usd idi.

Ama birikmiş 150 usd vardı.
Uzun zaman ara vermiştim.
Mevcut ilgilenemedigim sitelerden kazanç saglamıs ve inanınki benim içinde süpriz oldu.

Ödeme yömtemleride site özellikleri gibi degişmiş. Ödeme yöntemi olarak e
Payments Payoneer skil banka seçekleri eklenmiş ve en güzel yanı ödeme limitinin düşmesi.
Sizde eski yayıncıysanız 1 2 işlemle limiti düzeltebilirsiniz.

Ayrıca belirtmek isterimki siteye girdigimde birkac kez cevrimiçi destek bile aldım diyebilirim. Buda cok güzel yeniliklerden biridir. Bugün 01~10~2
2018 tarihinde ödemem yapılacak. Belirtmek istiyorum yanlız banka ödeme kaldırılmıs sanırım aktif degildi. Bende Payoneer hesabı acıp hemen ekledim.

Firma ismi vermicegim süpriz olsun.
Buradan tıklayarak ulasabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder